Зміцнення психічного здоров'я

 Зміцнення психічного здоров'я включає дії, які зміцнюють психологічне здоров'я. Вони можуть включати створення навколишнього середовища, поддержівающе психічне здоров'я.


Атмосфера, в якій забезпечені повагу і захист основних громадянських, політичних, соціально-економічних і культурних прав, є основою психічного здоров'я. При відсутності безпеки і свободи, які забезпечуються цими правами, підтримувати високий рівень психічного здоров'я складно.

Національна політика в галузі охорони психічного здоров'я повинна бути орієнтована на психічні розлади і на більш широкі аспекти, що сприяють зміцненню психічного здоров'я. Зміцнення психічного здоров'я необхідно враховувати в стратегіях і програмах. Крім сектора охорони здоров'я до вирішення цих питань необхідно залучати такі сектори, як освіта, працевлаштування, правосуддя, транспорт, навколишнє середовище, житлове будівництво і соціальне забезпечення.

Конкретні шляхи зміцнення психічного здоров'я включають такі:

  1. заходи в ранньому дитинстві (наприклад, створення стабільної обстановки, що відповідає потребам дітей в плані здоров'я і харчування, що забезпечує захист від небезпечних факторів і можливості для раннього навчання та спілкування з іншими на принципах чуйності, емоційної підтримки і стимулюючого впливу на розвиток);
  2. підтримка дітей (наприклад, програми з придбання навичок, програми з розвитку дітей і молодих людей);
  3. надання соціально-економічних можливостей жінкам (наприклад, поліпшення доступу до освіти і схеми мікрокредитування);
  4. соціальна підтримка літніх людей (наприклад, ініціатива з організації знайомств, місцеві денні центри для людей похилого віку);
  5. програми, націлені на вразливих людей, включаючи меншини, корінні народи, мігрантів і людей, які постраждали від конфліктів і стихійних лих (наприклад, психосоціальні заходи після стихійних лих);
  6. заходи щодо зміцнення психічного здоров'я в школах (наприклад, програми, що підтримують екологічні зміни в школах);
  7. заходи щодо зміцнення психічного здоров'я на робочих місцях (наприклад, програми з профілактики стресу);
  8. стратегії в області житлових умов (наприклад, поліпшення житлових умов);
  9. програми щодо запобігання насильства (наприклад, обмеження доступу до алкоголю і зброї);
  10. програми розвитку окремих спільнот (наприклад, ініціативи "Товариства, які піклуються", комплексне сільський розвиток);
  11. зменшення масштабів убогості і соціальний захист незаможних;
  12. антидискримінаційні закони і кампанії;
  13. зміцнення прав і можливостей осіб з психічними розладами та турботи про них.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Як організувати свій день: метод Бенджаміна Франкліна

Академічна прокрастинація.